Been thinking a little bit'

Nu har jag tänkt en hel del(över 30 g popcorn...) och jag tror jag skippar detdär med abc, för, jag vill inte känna mig preessad att käka mer än jag känner för, som idag.. Jag låg på noll (tekniskt sett -275) men enligt abc skulle jag äta 300 så jag fick damp och åt 3 mackor så jag kom upp i 250, sen så ah, blev det att äta popcorn så inte mamma blir misstänksam, men nöjde mig med 30g(jo jag vet, way too much) som slutade på 126kcal,
så, idag slutade jag på 376kcal.

Uh, fan att min fina vän åkte. Hon peppar mig. Som as. Och när hon åkt, då blir jag svag igen. Jävla bajs liv.

Nu ska jag gå och lägga mig. Kolla House, och tänka lite.

Imorgon blir det fasta. Yes yes.
Tilllåtet: Kaffe, Light saft, light drycker, vatten, te, ja, iprincip allt utan kcal i flytande form.
Eventuella kcal jag får i mig genom ex kaffe eller så måste jag träna bort.

hatar mig själv lite mer än förut...lite mer för varje dag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte hur jag hamnade här, men jag blev förskräckt när jag läste detta och tycker sååå synd om dig eftersom du verkar vara helt oförstående om din självdestruktivitet...
Du är smal och (ännu) riktigt söt. Det trista är att du inte förstår att ge din kropp den näring den behöver för att kunna blomstra i din unga ålder. Kaffe, te, light drycker och ibland popcorn på menyn... Inte en vitamin, mineral eller något sådant finns i det du sätter i dig... Men däremot ämnen som stressar kroppen och dödar hjärnceller. Så deppigt... Nåja, se bara till så det inte slutar med anorexi, håravfall och för tidigt åldrande. Även om man vill vara smal så vill man kanske också vara frisk och inte se gammal och skrynklig ut, eller? Vakna upp! Det är inte bara kalorier som en hälsosam kost ska bestå av!

2013-04-12 @ 09:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0