Boy i think about it every night and day.

Hej alla fina, förlåt för att jag varit borta, men har faktiskt haft fullt upp.. typ iaf. Jag har varit med min pojkvän och sen har jag övningskört för första gången. Det var jätekul.
Men jag har iaf ingenting att skriva om i helgen. Ang mat.
Ja, jag är svag. Det skulle ta lång, lång tid att skriva ned allt.

Jag har kommit fram till att helgen är verkligen min svaghet. Det är då jag sänker garden när jag borde höja den. Nu är det måndag, nu ska jag verkligen köra stenhårt. Jag ska inte ge med mig för någonting. Jag ska inte äta över 500 kcal på en dag. Det får inte hända.

På onsdag ska jag vara med min pärla om allt blir som planerat, gud vad underbart det kommer bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0