En parallell värld.

Nu sitter jag i skolan och ruttnar. Engelska läraren är sjuk så ska bara sitta här till klockan, hm, halv 10 då idrotten börjar. Igår gick det ju, sådär. Tränade hårt, svettades och hade det jobbigt, slutade med att jag förbrände  450.
Men, sen så skulle jag ju äta. Då tog jag en varma koppen, 75 kcal, med ½ dl mjölk, så 95 där, men sen senare blev jag svinhungrig och sugen på något så tryckte i mig två små skålar med massa special k flingor och laktosfri blåbärsyoghurt. Så fan. jag tror inte jag slutade över 500, men är arg på mig iaf.
Idag ska jag vara med en vän, och vi ska dricka te hos mig och gå ut på en jävligt lång, härlig pw.
Jag S K A inte äta något ikväll. Inte och behålla det iaf. jag måste gymma ikväll. Igen. har gjor det två dagar i rad, nu ska jag hålla uppe tempot och gå ned i vikt som fan.
Jag är trött. Jag vill ha kaffe. Jag vill vara hemma och gosa i min säng och kolla tv.
Jag sitter i skolan. Jag har vatten. Det finns inget mysigt med att sitta på en hård stol.

A lot of thinking så att säga.

Puss på er fina som mot all förmodan orkar läsa allt. Ni är fina. Kämpa på, va starka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0