Never mind, i'll find someone like you

Nu har jag precis ätit lunch med alla fina i klassen, nu sitter vi i korridoren och alla sitter med sina datorer och håller på med  facebook, medans oskylldiga lilla jag läser anamia bloggar. Finns väl inget bättre när man behöver motivation? Nej, tänkte väl det.
Anyways, lunchen blev:
½ dl rivna morötter  10kcal
½ dl haricot verse    10kcal
1 skiva knäckebröd  40kcal

Så, sammanlagt, 60kcal på lunchen och idag har jag planer på att vara med en vän, och vi kommer troligtvis att åka hem till henne, och där finns det minsann inga matkrav! Jag har planer på att ta med mitt granatäpple också, och eventuellt köpa någon dricka, kanske några energidrycker också, jag vet inte. Vi får se hur allting kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0