5

Dagen har gått bra än sålänge, vid lunchen åt jag melon,gurka och lite morötter, kanske 30 kcal. Max.
Sen runt tre åt jag lite nyinköpt naturgodis, inte nötter med massvis av choklad, utan torkad majs och torkad banan, kanske 40 kcal på det.
Övrigt intag, cola zero, sprite zero och fanta zero, vi räknar med 10 kcal på det.
Snart ska jag träffa en vän, en föredetta ana faktiskt, och hon vet inget om mig, jag visste första gången jag såg henne att hon och ana dejtat, sen fick jag det bekräftat när vi umgåts ett tag.
Får se om jag äter något mer, funderar på att ta något mellanmål nu så magen inte ballar ut, vilket slutar med hetsätning och sen kikar mia in en sväng.

WÖH. Jag vill ha platt mage nu. Smala, fina ben nu. Vara tun som luft, NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0