500 mil i snön.

Hinner bara skriva en snabbis för ska kolla film med mamma snart, så här kommer dagens resultat så att säga.

Frukosten var ju en kopp kaffe.
inget mer fram till idrotten, där jag förbrände 642 kcal (och tack vara det känner jag mig sjukare än förut )
Lunch.
2 Skivor knäcke, 80kcal + ett glas vatten.
Under dagen.
Pepsi max.
Halstabletter.
Snus.
Hemma, ca halv 3.
1 smoothie -
1.5 dl jordgubbar 32 kcal.
0.5 liten banan 30 kcal.
1 dl special K 38 kcal.
(100kcal)
Melanmål efter det.
3/4 äpple - 50 kcal.
Hos en vän.
Naturgodis - 30 kcal.
5 dl rostad majs 50 kcal.
+ cola light + sprite zero.

(310-(-)642=)-332 kcal var det man slutade på idag, fast igentligen så förbrännde jag ju inte något av det, om jag tänker efter, för jag förbrännde det jag åt innan idrotten, dvs inget. Så, anyways, landade på runt 300 idag, helt ok antar jag! MEN! Hur räknar ni? Om ni tränat innan ni äter ex en måltid på 200 kcal, räknar ni bort den eller ah, give me some awnsers ladies!

Kommentarer
Postat av: Hailie

Jag brukar inte räkna bort något när jag har tränat, men det känns ju väldigt bra att veta att man 'tränat bort' ett par måltider :)

2011-09-21 @ 07:45:03
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: justmyownthoughts

re: tack!



Men vänta vänta, innehåller rostad majs verkligen så lite? Det är väl typ 360 kalorier per 100 gram. :S

2011-09-21 @ 10:31:17
URL: http://justmyownthoughts.blogg.se/
Postat av: justmyownthoughts

Stod det att 5 dl innehåller 50 kalorier?!? vad var det för slags rostad majs? Vilket märke? :O :D

2011-09-21 @ 17:32:48
URL: http://justmyownthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0