Arguing with myself.

Åh jag hatar att försova mig. pajar hela morgonen. Vaknade nu och börjar om 30 min. Wöh. Tur att jag har gåavstånd till skolan. Annars hade jag sagt 'fuck it' och somnat om igen.
Idag ska jag försöka att inte äta så mycket, men till lunch, lite sallad kanske, mellanmål, äpple och sen massa lightdryckerrr. Min drog typ.
Min mage är tom, känns liksom ihålig. Jag älskar känslan.
Men men, nu ska jag fortsätta med att vänta på att jag ska traska iväg till skolan.
Keep on going and stay strong darlings'

Kommentarer
Postat av: Embla

Oj, tack så mycket! :D Vad roligt att höra, Kram!

2011-09-05 @ 09:54:49
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/
Postat av: Kate

jag förstår dig. :) det är ingen fara. är du ätstörd? kille eller tjej? säg till om du tycker jag frågar så mycket. jag har bara en kontakt som är ätstörd och brukar inte prata med andra men om du vill så kan vi lära känna varandra via anamia :) istället för att kommentera öppet menar jag :) kram stay strong ! <3

2011-09-05 @ 12:21:21
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0