Change.

Nu är  jag mätt i magen. As hell. Åt Mammas lasange trots allt. ca 142 där.
Det hände en sak innan vi åt, när jag sa att jag hade ont i magen, och mamma börja tjata lite smått om att jag måste äta ordentligt osv, men sen sa hon med dendär allvarliga mammarösten jag tror alla känner igen " Allvarligt talat, jag tycker att du blivit smal Max ", kom men några löjliga "hah, nej?" men innombords jublade jag och ville bara skrika och springa runt! Jag är glad som fan.

Update. Åt godis för att verka normal mot mamma. WÖH. räknar på typ, 250kcal. Vet inte, men wöh. Om man lägger ihop allt jag stoppar i min och tar bort allt jag tränat bort så ligger jag på -38. Men, jag känner mig superfat iaf.
Tjockis..

Kommentarer
Postat av: Althea

Svar: Tack! :*

2011-09-27 @ 18:52:55
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0