I'm alive!

NU kommer följande saker om dem 1.5 dagarna jag var borta.

8/9

Frukost
10 stora vindruvor, 40 kcal
Naturgodis, torkad majs och bananskivor, 30 kcal

Lunch.
Alla åt samtidigt, pastasallad med skinka och ett glas saft.
Mia sökte efter min blick, när hon hittat den tog hon min hand och följde mig till toan och höll undan håret på mig när jag tvingade upp maten.

Kvällsmat.
25 vindruvor, 100 kcal

Jag och min vän tog en jättelång prommenad på 1.30 och pratade om allt mellan himmel och jord. Speciellt ana...
-372 kcal

Extra på kvällen.
1.5 knäckebröd, 30 kcal
9 polly, 43,5 kcal

Sen vet jag inte vad som gick fel.
jag hetsade i mig choklad, kakor och chips.
Men mia hjälpte mig med det och sa att hon var lite besviken på mig.

In - 261 kcal
Ut - 372 kcal

Dag 2.

Frukost
1 päron, 55 kcal
1 kopp kaffe

Lunch
1 korv med bröd och ketchup.
Mina tog min hand och sa att hon skulle visa vart det hörde hemma.



Update: 51 kg.

Kommentarer
Postat av: lith

Vad fin du är darling! Tack!



Hur lång är du?

2011-09-10 @ 20:10:08
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0