Jag är nästan som du.

Okej, det är fredag och jag är livrädd för helgen. Jag ska med min pojkvän till hans mamma, vi ska hjälpa henna att flytta. Det betyder att jag inte kommer kunna ha någon undanflykt till mat. Hjälp mig, jag är desperat.
Kan ju säga att jag mår illa, att jag har ont i magen, att jag är sjuk(som jag visserligen är, dock bara ont i halsen och förkyld) eller att jag, åh helvete jag vet inte.

Vågen visar 51.
Det betyder att jag har gått ned 2 kg sen jag började med bloggen, det är inte mycket, men jag är tacksam, för under denhär tiden har jag ätit,svultit,ätit,spytt,varit normal och varit med ana och mia.
Men den visar 51. om ett kg väger jag 50. Det betyder att det bara är 11 kg kvar till 40. Som är mitt mål, nu iaf.

Snart ska jag träffa min fina pärla,(www.kaffeocigaretter) och vi ska njuta av att vi är likadana.
prata om tips och trix och inte behöva dölja att vi måda två går hand i hand med ana och mia.
Jag älskar henne. Min fina.
Hon göt mig så glad, hon får mig att leva, hon hjälper mig när jag inte orkar, hon finns fär, i skolan när alla bara skriker med sin tystnad att jag är konstig.

Min vän som jag umgås med mycket i klassen har slutat kommentera att jag inte äter, slutat fråga varför jag bara tar två skivor knäckebröd eller ingenting alls. Hon orkar väl inte med mitt mummel till svar "hmm jag är inte hungrig... ont i magen...hmmm.... inte god mat.... hmm.. gillar inte det... hmmm.....åt mycket frukost...hmm".

Jag har slutat använda vanlig bh. Det slog mig nu att under hela veckan har jag bara använt sportbh. Det är så skönt, jag vet inte riktigt varför men, det har bara blivit så.

Min fina, älskade hund mår inte bra. Han är sjuk och mamma ska ringa vetrinären igen. Han har varit sjuk jätte länge, och han har varit min bästa vän i 10 år.

Jag är ständigt iskall. Mina fingrar känns som om jag haft dem i frysen ett tag och sen tagit ut dem. Men jag bryr mig inte. Att vara kall är bra. Kall - smal.

Nu kände jag att dethät blev ett väldigt långt inlägg, men ni som orkar läsa förtjänar en riktigt stor gosig systerkram. Ni är bra, ni får mig motiverad och får mig att orka hålla uppe masken under dagen.


Kommentarer
Postat av: sofie

fasen vad bra du är :) 2kg är ju super!

2011-09-23 @ 14:15:05
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: Little J

2 kilo är toppen ju :) Bara ta en dag i taget, det kommer när det kommer :) Men ska ni flytta och hålla på kommer du ju bränna massa på det ! Så då är det nog ingen fara att äta! :)

Hoppas hunden blir frisk!! Har själv hund och hon är så värdefull för mig så vet inte vad jag skulle göra utan mitt hjärta <3

2011-09-23 @ 19:39:59
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Blondie

Men, gahh du väger ju redan så lite x) min målvikt är typ 50 kg... just nu iaf. Får man fråga hur lång du är? ^^

Hoppas de går bra med hunden =/ Jag tror min katt ska opereras imorn... :S

pusskram<3

2011-09-26 @ 17:11:09
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0