Jag ville bara fly från mig själv, skära bort min otillräcklighet.

Yeah, här är jag, ny blogg igen.
Som sagt, jag blev påkommen, så den första bloggen är nu inte aktuell, så jag kör på denhär, men nu kommer jag vara väldigt, väldigt försiktig.
I alla fall, helgen har varit piss. Ätit som en jävla gris, godis, mat, allt.
Ikväll ska jag äte ordentligt, som man ska - men ska dra till gymmet och först spy, sen träna bort all ångest.
Det skola imorgon.
Min fristad, alla ser att jag inte äter men inte en jävel tänker efter. Ingen tittar men ingen ser ordentligt.

I fredags var jag nere på 52. Jag höll på att svimma. Jag kunde inte tro det. Nu vågar jag inte väga mig. Jag vet att jag kommer bli besviken. Men det blir väl en motivation till att jobba hårdare.
Hm, förvånad. 53. Alldeles för mycket, men mindre än jag förväntade mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh. fina du <3

2011-09-04 @ 18:06:21
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Edet

Tack för adressen :) puss <3

2011-09-04 @ 18:14:40
URL: http://bonejerk.blogg.se/
Postat av: T

Vad hette din gamla blogg? :)

2011-09-04 @ 18:39:04
Postat av: Minis

Åh, det blir också så för mig. Äter alltid mycket mer på helgerna än vardagarna :c

2011-09-04 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0