Just an ordinary day

Ja, nu har jag varit en helt normal flicka på 17 år. Jag åt fikat som jag blev bjuden på, drack saften som sefverades till, var med i konversationer, skrattade, log, var glad. Men det som skiljer mig från andra i min klass är att det bara är jag som spyr när jag ätit något med för mycket kcal. Det är min hemlighet, som bara ni, mina systrar med samma beteende vet om. För alla andra är jag bara en vanlig tjej. Hon som inte har en såndär fin kropp, hon som inte är speciellt söt, utan hon som bara finns, hon som fyller upp platsen som behöver fyllas upp. Jag är flickan med ett ganska vanligt liv, ett ganska tråkigt liv. Hon har en hund och en pojkvän, hon är inte mobbad, hon sticker inte ut från mängden speciellt mycket. Den flickan är jag.

Kommentarer
Postat av: e

känns som att du beskriver mig där alltså..

Gissar på a tt du fyller år idag? grattis <3

2011-09-23 @ 10:18:14
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Blondie

Jo, det är ett ganska ensamt "problem" man har.



Tur att vi alla tjejer här har varann ändå <3<3

2011-09-23 @ 11:58:48
URL: http://withoutcalories.blogg.se/
Postat av: L

Fast de andra i din klass är kanske också flickor med hemligheter, åtminstone ett par stycken av dem. Kanske har det som de väljer att dölja ingenting med mat att göra, men många människor har hemligheter. På sätt och vis är det bra att det är så, för 17 och normal känns lite som högsta vinsten.

2011-09-24 @ 10:06:40
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0