Klassfoto!

Jepp, som rubriken säger, men snart mer om det.
Gårdagen gick bra, men när jag väl var hemma hos min fina vän ville min pojkvän att jag skulle komma dit, och det är klart jag åkte, så som jag saknar honom. Men jag räknade ut att jag åt runt 500 igår, så idag kör vi lugnt, inte för mycket, men inte för lite, eller jo... för lite går också bra.


Jo men klassfoto idag, om 1 och enhalv timme. DEt är alltid så kul att se på alla som smikar sig, och stressar över att håret inte ligger som det ska och att linnet inte är såpass uringat så deras push-up syns så bra och allt såntdär.
Själv tar jag mina favoritbyxor, en trekvarts ärmad tröja och borstar igenom håret.

Nu ska jag äta, rättare sagt dricka frukost! Kaffe med kanel och kanske lite vindruvor.

Puss mina fina!

Kommentarer
Postat av: Althea

Mysig bild!



Hoppas klassfotot går bra!

2011-09-30 @ 11:09:16
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/
Postat av: Hailie

Haha åh, hysterin kring klassfotot <3 Och sen klagar ändå alla på att de blev fula xD

2011-09-30 @ 11:10:01
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Storlek Medium

Haha kommer ihåg när man skulle ta skolfoto, alla tjejerna trängdes nere vid toaletterna, var borta så länge så fotografen blev sur och när vi kom upp fick vi en kommentar från killarna "vart har ni varit?! Ni är sena" - "de har gjort sig i ordning, men jag ser ingen skillnad" haha. Så jävla fåfäng i onödan.

2011-09-30 @ 16:12:09
URL: http://storlekmedium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0