Och du är som jag, när du dansar.

Dagen har gått bra, faktiskt.
fruskost
Lite onyttig, men men, en kopp te med en stor tesked honung.
Typ 30 kcal tror jag.

Lunch när jag kom hem.
Krisp med leverpastej och gurka
100 kcal.

Kvällsmat nu med mami.
1 varma koppen, Thai kyckling.
! skiva rostat bröd + en ost skiva.
149 kcal.

Sen mellan allt det har det varit
En apelsin(52kcal), Pepsi max, cola zero och en kopp kaffe.

Sen om man räknar med prommenaderna idag så slutade jag på
211 kcal, än så länge, har planer på att gå en sväng sen!

Kram mina fina systrar, hoppas allt går bra för er!

UPDATE: Nu blir det kvälls"pass" för att förbeänna 100kcal lätt.
40 jumping jacks
30 sit-upps
20 sånnadära djupa knäböj.
10 armhävningar


Så, mina vänner, 111 kcal idag!


Kommentarer
Postat av: Little J

Vad duktig du är :)

Och det var ju superbra i helgen ju! :) <3

2011-09-26 @ 21:31:58
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ska äta 2000 kcal per dag.. inte 200..

2011-11-06 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0