Tell me now where was my fault.

Nu är det måndag och dags att köra hårt. Ska vara stark och inte få i mig något onyttigt. Nu fixar ja en lista med saker jag får äta, och då är det bara det som kommer in genom min mun.
Tilllåtet: Cola light. Cola zero. Pepsi max. Sprite zero. Poweking sugerfree. Svart kaffe. Te. Vatten. Frukt. Knäckebröd. Sallad. Ägg.
Det mesta av det får jag stoppa i mig hur mycket som helst av, framförallt dryckerna.
Sen så måste jag sysselsätta mig hela tiden, annars blir det att jag känner efter om magen är tom och då stoppar jag i mig någon litet, sen blir det något större osv.

Nu ska jag nog skissa upp ett matshema, aldrig gjort förut, men lika bra. Typ när  jag ska stoppa i mig något. Dvs frukt.



Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jag vet inte vad jag vägde i januari, men i april så vägde jag 65-67 kg.

2011-09-26 @ 08:32:10
URL: http://eatmethin.blogg.se/
Postat av: Althea

"Sen så måste jag sysselsätta mig hela tiden, annars blir det att jag känner efter om magen är tom och då stoppar jag i mig någon litet, sen blir det något större osv."



Känner igen mig i detta. Om jag inte har något att göra och blir hungrig så börjar jag äta något litet och sedan mer och mer, suuuuck. Men om jag är sysselsatt så känner jag knappt hungern ens!

2011-09-26 @ 18:56:26
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0