That's what they say.

Nu är jag tillbaka efter helgen, det gick så himla bra, faktiskt!
I fredags gick det väl, sådär, det slutade iaf på 535 kcal, 35 över min maxgräns, men det gör nog inte så mycke ti helgeten. Men det hände någon konstigt i fredags. Jag fick en ångest attack. Hos min pojkvän, vi småbråkade lite, sen bröt jag ihop helt, jag grät och skakade och kunde inte kontrollera mig, jag blev så oerhört rädd. Men jag har en bra pojkvän som fick mig ur allting levande.

I lördags.
Det gick så (ursäka uttrycket) men så jävla bra.
Jag åt pizza, bulle, godis och massa lightdrycker, men med 6 timmars flytt och städ så förbrände jag över 990 kcal. Så jag slutade på -392 kcal.

Idag.
Än sålänge ligger jag på 204. Inte ätit så mycket, men tog 10 pommes frittes och 3 tuggor av en BigMac.
Ska nog dra till gymmet en sväng sen, njuta av livet sådär.

Hoppas det har gått bra för alla mina fina, och tack för alla kommentarer man kom hem till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0