The sorcerer's stone.

Japp, hemma från skolan nu, mår piss. Kollar 1 harry potter filmen, tvivlar dock på att den kan få mig på bra humör.
Dagen har gått jättebra, det är inte det, har bara ätit två knäckebröd till lunch. 80 kcal där.
Inget mer.
Det som går piss är med pojkvännen.
Jag var med en vän igår och hörde inte att det ringde, och då skrev jag sen, och han har fått för sig att jag var med en annan kille och rådissar mig nu. Åt helvete liv.
Nu ska jag göra en smoothie med special K och tycka synd om migsjälv.
EDIT: jag ska gå till affären, köpa zero dricka och kanske lite nötter.
Får se.
Fan va jag är down nu.


Kommentarer
Postat av: Blondie

Tack så jättemkt för tipsen =) Va gullig du är, förstår inte vad jag gjort för att förtjäna det men .. =)



Jobbigt att de är problems med din guy. -.-'' Killar har verkligen lätt att få för sig helt fel grejer. (Kanske vi tjejer också, haha)

Bor ju i ett annat land just nu, o min kille jobbar mkt så oroar mig lite för att han ska glömma bort mig, haha -.-''

pusskram, hoppas kvällen blir fin <3

2011-09-21 @ 19:19:13
URL: http://withoutcalories.blogg.se/
Postat av: Edet

sv: blir glad av dina kommentarer :)

2011-09-21 @ 20:23:04
URL: http://bonejerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0